Školenia pre firmy z polygrafického prostredia
1
Naše vzdelávacie programy sú určené pre dynamicky sa rozvíjajúcich tlačiarov, ktorí disponujú vlastným obchodným tímom.
2
Na workshopoch pomáhame vedeniu firiem vytvárať stratégiu predaja, rozhodovať o budúcich investíciách a formulovať pre svoj tím jasné a splniteľné ciele.
3
Prostredníctvom školení posúvame metódy vyvinuté v Xeroxe zákazníkom, aby mohli rýchlejšie a efektívnejšie rásť vo svojom biznise.
4
Obchodné školenia pomáhajú tlačiarom definovať silné stránky najnovších digitálnych technológií a ponúkať tak zvýšenú pridanú hodnotu.
5
Všetky vzdelávacie programy zlepšujú úroveň obchodných zručností ľudí, ktorí prichádzajú do styku so zákazníkmi.
Základné školiace moduly
+
Celodenný workshop pre vedenie tlačiarne
analýza silných stránok, slabých stránok, príležitostí a hrozieb zo strany konkurencie, stanovenie cieľov a prístupu k tvorbe cieľov, správna cenotvorba, definovanie vlastností produktu, stratégia predaja - od vízie k cieľom, definovanie predajných kanálov a ich následnej podpory
analýza silných stránok, slabých stránok, príležitostí a hrozieb zo strany konkurencie, stanovenie cieľov a prístupu k tvorbe cieľov, správna cenotvorba, definovanie vlastností produktu, stratégia predaja - od vízie k cieľom, definovanie predajných kanálov a ich následnej podpory
+
Obchodné školenie pre ľudí, ktorí prichádzajú do styku so zákazníkmi
základy komunikácie, verbálna a neverbálna komunikácia, správne telefonovanie, základy predaja a základné fázy predaja, dôležitosť jednotlivých fáz a dôraz na uzatváranie obchodných cyklov, spoločná tvorba pridanej hodnoty, definovanie vlastností produktu
základy komunikácie, verbálna a neverbálna komunikácia, správne telefonovanie, základy predaja a základné fázy predaja, dôležitosť jednotlivých fáz a dôraz na uzatváranie obchodných cyklov, spoločná tvorba pridanej hodnoty, definovanie vlastností produktu
+
Obchodné školenie zamerané na obchodné zručnosti
história predaja, definovanie vlastností produktu, vymedzenie unikátnych predajných argumentov, ceny, zľavy a zákaznícka starostlivosť, tradičný vs. konzultačný spôsob predaja - najnovšie trendy v predajných technikách, segmentácia trhu, definovanie cieľovej skupiny
história predaja, definovanie vlastností produktu, vymedzenie unikátnych predajných argumentov, ceny, zľavy a zákaznícka starostlivosť, tradičný vs. konzultačný spôsob predaja - najnovšie trendy v predajných technikách, segmentácia trhu, definovanie cieľovej skupiny