Obmedzenie prevádzky počas výnimočného stavu kvôli COVID-19

Prehľad zariadení Xerox® VersaLink® a Xerox® AltaLink®
28. augusta 2017
V jednoduchosti je krása !
17. júna 2020

Vážení zákazníci,
dovoľujeme si Vás informovať, že v súvislosti s rizikom šírenia nákazy vírusu COVID- 19 a na základe uznesenia a odporúčania opatrení Vlády Slovenskej republiky zo dňa 15.3.2020, pristupujeme od pondelka 16.3.2020 až do odvolania k nasledovným ochranným opatreniam:

  • -Osobný odber na pobočke bude možný len po dohode s našim pracovníkom.
  • – Objednaný tovar sa bude prevažne zasielať len kuriérskymi službami. Vzhľadom na aktuálnu situáciu a individuálneho reagovania kuriérskych služieb, Vám bohužiaľ nevieme garantovať termíny odoslania a následného doručenia zásielok.
  • – Obchodní špecialisti a servisní technici pracujú v režime home office
  • – Objednávky na spotrebný materiál a servis prosím zasielajte na email: objednavky@cpo.sk resp. na servis@cpo.sk
  • – Servisné zásahy budú prevedené po konzultácií s našim servisným oddelením

Ďakujeme všetkým za pochopenie a prosíme Vás o trpezlivosť a spoluprácu.
S pozdravom
CPO Team